سینک های استاندارد برای آشپزخانه
نوشته شده توسط : ساخت بازار

همه سینک‌های استاندارد

قطعاتی اضافی دارند که شامل تخته مخصوص خرد کردن موادغذایی، درپوش برای راه‌آب‌رو، یک آبکش بزرگ به اندازه دهانه سینک و یک یا دو آبکش کوچک هستند که باید هنگام خرید کالا به شما داده شود.

چیزی که شاید کمترین کسی موقع خرید سینک به آن دقت کند

قیمت انواع توالت فرنگی-توالت فرنگی toti-بهترین مارک توالت فرنگی-توالت فرنگي مرواريد-بهترین مارک توالت فرنگی خارجی-توالت فرنگی خوب-راهنمای خرید توالت فرنگی-بهترین مدل توالت فرنگی-ست کابینت روشویی‎-ست کابینت سرویس بهداشتی‎-قیمت ست کابینت سرویس بهداشتی‎-بهترین ست کابینت سرویس بهداشتی‎

شیب و مسیر عبور آب در کاسه سینک است. سینک‌های معمولی معمولا سطح صافی دارند بدون هیچ شیبی ولی اگر آشپزخانه شما حتی کمی شیب دار باشد و از قضا این شیب در خلاف جهت عبور آب برای وارد شدن به راه آب باشد، آن وقت شما دچار مشکلات جدی می‌شوید چون همیشه اندکی آب در کاسه سینک می ماند و به مرور زمان باعث رسوب و خطوط سفید روی بدنه استیل لگن می‌شود. پس بهتر است سینک‌هایی را خریداری کنید که در کف آنها مسیری شیبدار برای سرازیر شدن آب به سمت راه آب طراحی شده است.

و اما یک نکته درباره اتصالات و لوله‌های سینک

در گذشته این اتصالات بیشتر فلزی بود و به مرور زمان زنگ می‌زد یا بر اثر سرما و گرمای هوا، ترک برمی‌داشت. اما امروزه این لوله‌ها از پلاستیک تهیه می‌شود؛ زنگ نمی‌زند، انعطاف بالایی دارد و بسیار سبک است. از طرفی قیمت آنها از فلز ارزان‌تر است و با توجه به همه این جوانب، فروش زیادی دارد. اگر روی راه‌آب‌روها درپوش بگذارید و مراقب باشید که ته‌مانده غذا و روغن وارد لوله‌ها نشود، این اتصالات سال‌ها عمر می‌کنند.





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: